TRAFIKKSKOLE

Chauffeur Gruppe 1.jpg

Chauffeurskolen

For oss er det viktig at elevene får førsteklasses opplæring i et godt og trygt miljø.

2. mai 2022 åpnet Ståle, Haakon og Roger Chauffeur Trafikkskole med kontor på Stathelle.

​

Mye har skjedd siden da og vi har utvidet teamet med 4 dyktige personer.

​

Lena betjener kontoret vårt på Stathelle, mens Kim Tore, Susann og Caroline supplerer de første i skolebiler.

Lena har over 20 års erfaring fra bransjen, mens lærerne også har med seg flere år på baken som trafikklærere.

I mars 2023 åpnet vi kontor i Skien og betjener nå hele Grenland ut fra de to kontorstedene - Stathelle i Bamble og Klosterøya i Skien.

​

Vi henter og bringer i hele Grenland.

Ring og avtal tid og sted.

​

Våre lærere har god faglig kunnskap, er blide og serviceminded. Sammen skal vi skape de beste Chauffeurer.

​

Vårt motto er trivsel, ærlighet og glede. Vi jobber for å nå 0-visjonen, slik at  vi sammen kan skape enda tryggere trafikanter.

CHAUFFEUR TRAFIKKSKOLE AS
Org.nr. 929 059 948