TRAFIKKSKOLE

Chauffeur Gruppe 1.jpg

Chauffeurskolen

For oss er det viktig at elevene får førsteklasses opplæring i et godt og trygt miljø.

2. mai 2022 åpnet Ståle, Haakon og Roger Chauffeur Trafikkskole med kontor på Stathelle.

Mye har skjedd siden da og vi har utvidet teamet med 3 dyktige personer.

Lena betjener kontoret vårt på Stathelle, mens Kim Tore og Caroline supplerer de første i skolebiler.

Lena har over 20 års erfaring fra bransjen, mens lærerne også har med seg flere år på baken som trafikklærere.

I mars 2023 åpnet vi kontor i Skien og betjener nå hele Grenland ut fra de to kontorstedene - Stathelle i Bamble og Klosterøya i Skien.

Vi henter og bringer i hele Grenland.

Ring og avtal tid og sted.

Våre lærere har god faglig kunnskap, er blide og serviceminded. Sammen skal vi skape de beste Chauffeurer.

Vårt motto er trivsel, ærlighet og glede. Vi jobber for å nå 0-visjonen, slik at  vi sammen kan skape enda tryggere trafikanter.

CHAUFFEUR TRAFIKKSKOLE AS
Org.nr. 929 059 948